EKONOMİK BİR AİLE ARACI ARAYANLARA

EKONOMİK BİR AİLE ARACI ARAYANLARA

Fransız üretici Renault markası çatısında yer alan Dacia ile vites büyütmeye devam ediyor. Markanın yenilediği Logan MCV modeli artık daha teknolojik ve daha dikkat çekici.

Bir önceki karoser yapısına göre daha şık ve modern bir görünüme kavuşan Dacia Logan MCV, geçirdiği makyaj ile Sandero’dan esintiler yer alıyor. İki kollu geniş ızgara yapısı, gövdeyi daha sıkı saran ön tampon araca dinamik bir görünüm kazandırmış. Büyüyen farlar ve çerçevelerle daha estetik hale gelmiş. Görünümü bir station wagon ile MPV arasında olan Logan MCV, boyutları göz önüne alındığına kompakt sınıf bir binek otomobilden farksız. Dacia Logan MCV, kullanışlı bir şehir otomobili olmayı başarırken şuan üzerine perde örtülmüş station wagon sever Türk tüketicisinin ise yeni yıldızı olmaya aday. Aracın arka kısmına baktığımızda artık daha dinamik stop grubu, dik olarak yerleştirilmiş ve aracın tasarımını belirlerken tavan rayları ise Logan MCV’nin işlevselliğine işaret ediyor. Aracın uzunluğuna baktığımızda 4.49 metre, genişliği 1.73 metre iken yerden yüksekliği de 1.51 metre olarak kayıtlara geçmiş.

dacia logan test

18 cm renkli ekran

Misafirimiz olan Dacia Logan MCV’nin iç mekanına girdiğimizde, yine Sandero’dan tanıdığımız teknolojik bir hacimle karşılaşıyoruz. Siyah ve gri rengin hakim olduğu iç mekanda daha ferah bir hava sunuluyor. Dacia Logan MCV’de kapsamlı bir yol bilgisayarı yer almıyor. Bunun yerine tükettiğiniz yakıtın kaç litre olduğunu göstergelerin en sağında yer alan dijital ekrandan görebilirsiniz. Orta konsolda yer alan basit, kullanışlı 7 inç’lik renkli ekran yer alıyor. Media Nav, sistemiyle istediğiniz rotaya ulaşabilmek parmaklarınızın ucunda. Logan MCV’nin ön konsolu ve tuş takımı o kadar sade ve anlaşılabilir tasarlanmış ki bu bölümde herhangi bir ergonomi sorununa rastlamak imkansız. Koltukların yapısı sınıfına göre rahat ve kullanışlı, arka kısımda 3 kişilik bir yaşam alanı sunulmuş. 3 kişinin rahatça seyahat edebildiği alanda baş ve diz mesafesi açısından sorun bulunmuyor. Dacia Logan MCV’de 573 litrelik geniş bir bagaj hacmi sunuluyor. Logan MCV’de, elektronik denge programı (ESP) ve acil fren destekli (AFU) ABS sistemi sayesinde her şey kontrolünüz altında. Sürücü hava yastığı tüm versiyonlarda standart. Arka yan koltuklar, ISOFIX güvenlik sisteminden yararlanıyor.

Dacia test3

Bir depo ile 1100 km

Misafirimizin performansını değerlendirecek olursak. Renault grubunun başarılı dizel dCi motorunun yer aldığını görüyoruz. 1.2 litrelik benzinli ve 1.5 litrelik dizel seçeneği olan 2 motor tipi Logan MCV’de yer alıyor. Bizim testimize konuk olan 1.5 litrelik dizel ünite ödüllü Renault motorlarından. Oldukça ekonomik olan dizel motor aileleri de üzmüyor. Eco moduyla birlikte başarılı bir menzil vaadeden ünite oldukça sessiz çalışıyor. 4000 d/d’dan itibaren 75 beygir güç üreten model, 1750 d/d’da 200 Nm’lik torka sahip. 0’dan 100 kilometre hıza 14.8 saniyede ulaşan Logan MCV, maksimum 164 kilometre hız yapıyor. 50 litrelik yakıt deposuyla ortalama 1100 kilometrelik menzile ulaştık. Detaylı bir yol bilgisayarı olmadığı için bir ölçüm gerçekleştiremesek de, buda 100 kilometrede 4.5 litreye tekabül ediyor. Fabrika verisi olarak 100 kilometrede ortalama 3,9 litre tüketen araç, şehir içinde 4.4 litreye kadar çıkıyor.

Dacia test4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org