DUSTER’A OTOMATİK RAHATLIĞI

DUSTER’A OTOMATİK RAHATLIĞI
  • Test
  • 4 Ağustos 2017 12:27

Son dönemin en çok konuşulan SUV’larından Duster, makyajla birlikte yeni bir donanım seçeneği ve dizel-EDC versiyona kavuştu


Arazi araçları (SUV) sınıfının en fazla ses getiren temsilcilerinden olan Dacia, makul fiyatı, şık tasarımı ve konforlu yapısıyla başarılı bir satış grafiği yakaladı. Pazarın en çok satan 2 modelinden biri olan Duster, geçirdiği makyajla birlikte daha sessiz ve donanımlı hale geldi. Son dönemde ürün gamına eklenen Black Shadow versiyonu ve merakla beklenen EDC otomatik vites seçeneğiyle aracın popülerliği zirveye çıkmış oldu. Bu ayki konuklarımızdan olan Duster EDC, sessiz sürüşü ve konforlu yapısıyla öne çıkıyor.

EDC ile çok daha sessiz

Sert bakışlı bir yüzü andıran ön tasarımıyla dikkat çeken araç, köşeli hatları ve yüksek kabiniyle birçok rakibinden daha fazla SUV’a benziyor. Black Shadow versiyonunda sunulan parlak siyah renkli alaşım jantlar, ayna kapakları, ön panjur, renkli B ve C sütunları, siyah/gri tavan barları ve gri renkli sis farı çerçeveleriyle çok daha şık görünen yeni versiyon, iç mekanda da parlak siyah konsol kaplamasıyla ayırt ediliyor. Genel kalite hala rakiplerden düşük olsa da, isteğe bağlı sunulan navigasyon özellikli dokunmatik multimedya ekranı, artık geri görüş kamerasına da ev sahipliği yapıyor. Yeni otomatik şanzıman, araca oldukça sessiz bir sürüş kazandırmış.

Bagaj hacmi 475 litre

Aracın yumuşak dolgulu koltukları yeterli konforu sunuyor. Ön ve arkada baş mesafesi oldukça başarılı. Arkada oturanlar için yeterince diz mesafesi de bulunuyor. 475 litrelik bagaj, her ne kadar önden çekişli versiyonlardan küçük olsa da yeterince geniş. Üstelik arka koltuklar yatırılarak 1570 litreye kadar büyütülebiliyor. Duster EDV’de 1.5 litrelik dizel motor görev yapıyor. 110 beygir güç ve 250 nm tork üreten motor, 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman EDC ile kombine ediliyor. Yumuşak geçişleri ve sessiz yapısıyla dikkat çeken EDC, performansa da katkı sağlıyor. 0-100 km/s hızlanmasını 11.9 saniyede gerçekleştiren aracın maksimum süratiyse saatte 169 kilometre. 1349 kilogramlık araç, ara hızlanmalarda da beklentileri karşılıyor.

Menzil 1100 kilometre

Yol tutuş yetenekleri beklentilerimizi karşılayan araç, orta sertlikteki süspansiyonu sayesinde virajlarda korkutacak kadar yatmıyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 4.5 litre. 50 litrelik depoyla 1100 kilometrenin üzerinde yol almak mümkün. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalamaysa 5.6 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org