DİZEL SEÇENEĞİNDEN VAZGEÇTİ

DİZEL SEÇENEĞİNDEN VAZGEÇTİ

Volvo D2 motor adını verdiği dizel ünitesine son verdi. PSA grubuyla ortak üretilen motor anlaşma kapsamında yenilenmedi ve Volvo S60 serisinde de yeni geliştirdiği turbo benzinli T3 ünitesini kullanacak

Volvo test5

Volvo artık daha keskin hatlara kavuştu. Farklı tasarım anlayışını bütün modellerine ileten marka, özellikle yeni motor seçeneklerinide pazara sunuyor. Ön tamponda yer alan far grubu ve tamponun altında yer alan LED’li gündüz farları araca daha keskin bir görünüm vermiş. Bagaj kapağının uç kısmına kadar uzanan tavan çizgisi modelin dinamik görüntüsünü oluşturan en önemli detaylardan biri olmuş. S60’ın arka kısmında yüksek bagaj kapağı yapısı ve stoplarıyla dikkat çekiyor. Aracın tasarımıyla bütünlük oluşturan arka kısım oldukça başarılı. Volvo’nun 1.6 litrelik ekonomik ve çevreci motorun yerini alan turbo benzinli ünite oldukça başarılı. Aracın boyutlarına baktığımızda 4.63 metre uzunluğa, 1.89 metre genişliğe ve 1.48 metre yerden yüksekliğe sahip. Volvo S60’ın 380 litrelik bagaj hacminin sınıf beklentilerinin altında olmuş.

Volvo test3

Kaliteli iç hacim

Sürücüyü yönelik tasarlanmış iç mekanıyla S60’ta kullanılan malzemeler oldukça kaliteli. Orta konsolda yer alan büyük bilgi ekranı S60’ın içerisini çok şık göstermiş. Bu ekran üzerinden geri görüş kamerasını izleyebiliyorsunuz ve sistemin video oynatma desteği de var. Modelin orta konsolundaki düğmelerin yerleşimi gayet başarılı ve sorunsuzca kullanılıyorlar. Start&stop, şerit takip asistanı, BLIS sistemi ve park sensörlerini devreden çıkaran butonlar orta konsolun en altına yerleştirilmiş. S60’ın elektronik el freni direksiyonun sol tarafına, motoru çalıştıran buton ise sağ tarafına yerleştirilmiş. Araçta yer alan sürüş modarına göre renk değiştiren göstergeler dijital. Yüksek sürüş kalitesi ve oturma pozisyonu rahat bir kullanıma imkan veriyor. Arka koltuklarda baş ve diz mesafesi yeterli. Orta sertlikteki süspansiyon, başarılı bir performans sağlamış.

Volvo test1

Turbo benzili

Ford-PSA ortaklığı ile üretilen 1.6 litrelik dizel motorun yerini alan turbo benzinli ünite, 1.5 litre. Dört silindirli motor 5000 d/d’de 152 beygir güç üretirken, 1.6 tonun üzerindeki S60’ı taşımak için 1700-4000 d/d aralığında ürettiği 250 Nm torku yeterli. S60’ı iyi ayarlanmış vites oranları sayesinde 8.6 saniyede 100 km/s hıza ulaştıran motor 210 km/s hıza imkan tanıyor. S60 sürücüyü yeterince iyi bilgilendiren direksiyon sistemi, hassas frenleri ve iyi yol tutuş özellikleriyle dinamik sürüşlerde sürücüsünü yalnız bırakmıyor.Konfor konusunda da adından söz ettiren model, vücudu iyi kavrayan koltukları, sessiz kabini ve yeterli konfor donanımlarıyla yolculukları keyif haline getiriyor. 100 kilometrede ortalamada 4.8 litre yakıt tüketimi gerçekleştiren model, bizim kullanımımız boyunca 6.7 litrelik tüketim değerini gösterdi.

Volvo test2

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org