DIŞI KÜÇÜK İÇİ BÜYÜK

DIŞI KÜÇÜK İÇİ BÜYÜK
  • Test
  • 27 Kasım 2017 08:43

Honda Jazz, yeni tasarımı ve artırılan donanımlarıyla pazarın iddialı modelleri arasında yer alıyor. Geniş iç hacmiyle dikkat çeken araçta 1.3 litrelik benzinli motor kullanılıyor


Türkiye otomotiv pazarından, kompakt sınıfla birlikte en büyük payı alan B segmenti, benzer boyuttaki oyuncuların mücadelesine sahne oluyor. Pazarda farklı olmak adına çalışan markalar da yok değil. Bunlardan biri olan Honda, küçük bir otomobilin ne kadar geniş olabileceğini Jazz modeliyle uzun yıllardan ortaya koyuyor. 3’üncü jenerasyonuyla yollara çıkan Jazz, artırılan donanım listesi ve verimli motoruyla bu ayki konuklarımız arasında yerini aldı.

4 metrelik ‘dev’

Önceki modele göre belirgin şekilde büyüyen yeni Jazz, sınıfının farklı görünmeyi başaran oyuncularından biri. Tipik bir hatchback ile küçük bir minivanın tasarım öğelerini bir arada sunan marka, yaklaşık 4 metre uzunluğundaki Jazz ile rakiplerinden ayrışmayı başarmış. Geniş hava girişlerine sahip tampon, büyük ön ızgara ve ince farlar şık ve sportif bir görünüm sağlıyor. Yüksek omuz çizgisi profil tasarımını dikkat çekici hale getirirken bagaj kapağı ve tavana kadar uzanan arka farlar araca karakteristik bir tasarım kazandırıyor. Büyük bagaj kapağının ardında 354 litrelik bir alan sunuluyor.

Teknolojik hissettiriyor

Aracın iç mekânı da ferah bir his vadediyor. Karmaşadan uzak kokpitte 7 inçlik dokunmatik ekranlı Honda Connect multimedya sistemi ve altındaki ekran şeklinde tasarlanan klima bölümü, araca teknolojik bir görünüm sağlamış. Malzeme kalitesi ve işçilik bakımından sınıfının iyi modellerinden olan Jazz, hem ön hem arkada oldukça ferah bir yaşam alanı sunmayı başarıyor. Rahatlıkla katlanabilen ‘sihirli koltuklar’, kullanışlılığı artırıyor.

102 beygirlik benzinli

Jazz Türkiye’de sadece 1.3 litrelik benzinli üniteyle sunuluyor. 4 silindirli motor, 102 beygir güç ve 123 nm tork üretiyor. CVT şanzımanla kombine edilen ünite, aracı 0’dan 100 km/s sürate 12.3 saniyede ulaştırıyor. 1170 kilogramlık otomobilin son süratiyse saatte 182 kilometre. 40 litrelik depoya sahip otomobilin ortalama tüketimi de 4.9 litre olarak belirlenmiş. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz ortalama tüketim ise 6.1 litre oldu. Tatlı sert süspansiyon sistemi, daha çok konfora hizmet ediyor. Buna rağmen aracın tutunma limitleri ve düz yol kararlılığı başarılı seviyede.

Donanım listesi uzun

Premium ve Elegance donanım seçenekleriyle pazara sunulan aracın üst donanımında ön/yan/perde hava yastıkları, VSA, lastik basınç sensörü, yokuş kalkış desteği, şehir içi aktif fren sistemi, çarpışma uyarı sistemi, şerit takip uyarı sistemi, trafik işarete tanıma sistemi, akıllı hız limitleyici, aktif uzun far kontrol sistemi, alarm, paddleshift, Idle Stop (start-stop), sihirli koltuklar, katlanır aynalar, LED gündüz farları, otomatik farlar, 16 inç alaşım jantlar, anahtarsız giriş ve çalıştırma, hız sabitleyici, ön/arka park sensörü, geri görüş kamerası, otomatik klima, ısıtmalı ön koltuklar, 7 inçlik dokunmatik ekranlı Honda Connect multimedya sistemi, çift USB girişi ve navigasyon sistemi yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org