Crossover’a yeni oyuncu

Crossover’a yeni oyuncu

Crossover pazarı Avrupa ve dolayısıyla Türkiye’de ilgi görmeye başladı. Sınıfa yeni oyuncular girerken Renault Captur’la bu sınıfta dikkat çeker hale geldi.

Renault Captur, Nissan Juke’la ortak platforma sahip olmasına rağmen tamamen farklı bir yapıya sahip. Daha çok iri bir Clio’yu andıran tasarımı zaten kafada ilk olarak bunu uyandırıyor. Ön bölümde diğer modellerde olduğu gibi büyük Renault logosu dikkat çekiyor. Diğer Renault modellerini andıran farlar çekici bir görünüm yaratmış. Tampondaki sis farları çevresindeki kromajlar ise araca sportif bir hava katmış. Yan kısımda Clio’dan alınan alt siyah kaplama dikkat çekiyor. Arka kısımda öne göre daha oval çizgiler seçilmiş. Captur, Clio gibi isteğe göre özelleştirilebilir bir otomobil. Dış tasarımda tavan ve ayna rengiyle, jant tasarımlarıyla kişiye özel otomobil yaratmak mümkün hale geliyor.

Renault Captur test

Captur’un İç mekan büyük oranda küçük Clio ile aynı özelliklere sahip. Captur, kişiselleştirilebilir iç mekana sahip. Direksiyon çevresi, orta konsol ve kapı kollarındaki kaplamalarını istediğiniz seçeneklerden oluşturabiliyorsunuz. Orta konsolda kullanılan büyük ekran oldukça işlevsel. Test aracımızda bulunan R-LINK sistemi opsiyonel olan bir donanım. Bu sistem gelişmiş bir navigasyon hizmetinin yanı sıra internet erişimini de sunan başarılı bir opsiyon. Otomobilin iç mekanında sunulan işlevsel gözler yeterli düzeyde. Captur’un sıra dışı bir torpido gözü bulunuyor. Çekmece şeklindeki torpido gözü hacim olarak oldukça başarılı. Captur’un koltuk kılıfları fermuarlı ve gerektiğinde sökülüp çamaşır makinesinde yıkanıyor. Bu özellikle çocuklu aileler için bir avantaj. Captur, 377 litrelik bagaj hacmine sahip. Arka koltukları ileri geri kaydırarak bu hacim artırılabiliyor.

Renault Captur test3

Captur 1.5 dCi’daki motor artık çok ezbere bildiğimiz ve rüştünü ispatlamış bir motor. 1461 cc hacmindeki turbo dizel motor 4000 d/d’da 90 HP güç üretiyor. Motor 1750 d/d’den itibarense 220 Nm tork üretiyor. Güç, çift kavramalı, 6 kademeli otomatikleştirilmiş şanzımanı EDC ile ön tekerleklere iletiliyor. Manuel vitesli modelde start-stop sunulurken, EDC’li modelde bu sistem bulunmuyor. Fabrika verilerine göre aracın 0-100 km/s hızlanma değeri 13.5 saniye. Aracın maksimum hızı ise 170 km/s. Yakıt tüketimi olarak şehiriçinde 4.6 lt/100 km. Şehirdışında 3.6 lt/100 km ve ortalama olarak 3.9 lt/100 km yakıt tüketimi aracın ekonomik olduğunu gösteriyor.

Renault Captur test6

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org