CİVİC LPG EKONOMİSİ

CİVİC LPG EKONOMİSİ
  • Test
  • 30 Eylül 2017 10:41

Honda, Civic Sedan’da dizel motor seçeneğinin yerini LPG ile dolduruyor. Düşük tüketimi ve sessiz sürüşüyle araç, şık tasarımının hakkını veriyor


Japon otomobil üreticisi Honda, yeni nesil Civic modeliyle satış grafiğini daha da yukarıya taşımayı başardı. Şık tasarımı ve iddialı boyutlarıyla bir üst segmente göz kırpan araç, dizelleri aratmayan LPG seçeneğiyle bu ay konuğumuz oldu. Markanın İzmit Fabrikası’nda ürettiği kompakt sedan, 1.6 litrelik benzinli motoruyla yeterli performansa da sahip.

ORTA SINIFI ARATMIYOR

4.65 metrelik uzunluğu, 1.80 metrelik genişliği ve 1.41 metrelik yüksekliğiyle kompakt sınıftan çok orta sınıfı andıran Civic Sedan, boyutlarını şık tasarımıyla gizlemeyi başarıyor. Yeni ön yüz ve tampon tasarımı araca agresif bir görünüm kazandırmış. Bombeli motor kaputu ve büyük marka logosu da aracın karakteristik tasarım öğeleri arasında. Arka bölüm ise hatchback modelleri andırıyor. C şekille farlar hem profile hem de bagaj kapağına kadar taşıyor. Bu sayede ortaya çıkan spoyler ve geniş tampon arka tasarımın sportif çizgilerini belirliyor. 16 inçlik alaşım jantlar bile araçta küçük kalıyor. 2.7 metrelik aks mesafesi de yine orta sınıfı aratmıyor. Bunun getirisi iç mekanda kendini belli ediyor. Aracın iç hacmi, hem ön hem arka bölümde oldukça ferah. Yeni konsol oldukça şık ve dik tasarım sayesinde sportif bir tada sahip. 7 inçlik renkli dokunmatik multimedya sistemi oldukça kullanışlı ve kaliteli. Geri görüş kamerasına da ev sahipliği yapan ekranın dışında deri döşeme ve sunroof gibi standart donanımlar da aracın albenisini artırıyor. İç mekan gibi 519 litrelik bagaj hacmi de sınıfının en iyilerinden.

3’TE 1 AVANTAJLI

Tatlı sert süspansiyon sistemi aracın hem dinamik bir karakter hem de yeterli konforu sağlıyor. Yol tutuş yeteneğiyle bugüne kadar üretilmiş en iyi Civic Sedan olan araç, güven veren bir yapıya sahip. İç mekanda aracın LPG’li olduğunu belli eden tek nokta, geçiş için kullanılan direksiyonun solundaki tuştan ibaret. Türkiye’de sadece 1.6 litrelik benzinli motorla sunulan Civic Sedan’ın LPG’ye hazır versiyonunun ismi Eco. 125 beygir güç ve 152 nm tork üreten benzinli ünite, CVT şanzımanla kombine ediliyor. 1322 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlayan motor, aracın 0’dan 100 km/s sürate 11.6 saniye ulaştırıyor. Saatte 196 kilometrelik son süratiyle beklentileri karşılayan aracın Eco versiyon aynı performans değerlerine sahip. Ortalama tüketimi 6.7 litre olan araç, litre fiyatı oldukça düşük olan LPG ile tüketim maliyetinde yaklaşık 3’te 1’lik avantaj sağlıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org