BU FIESTA DAHA EĞLENCELİ

BU FIESTA DAHA EĞLENCELİ

Ford, yeni nesil Fiesta’yı pazara sunmaya başladı. Yeni tasarımı ve donanımıyla iddialı bir dönüş yapan araç, tasarruflu motorlarıyla da dikkat çekiyor


Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de B-hatchback pazarının gözde modellerinden olan Ford Fiesta, yeni nesliyle yollara çıkmaya başladı. Geliştirilen özellikleri ve eğlenceli yapısıyla daha geniş bir kitleye hitap etmesi beklenen yeni Fiesta, teknolojik yenilikleri ve motor seçenekleriyle liderliğe oynayacak.

CROSSOVER VERSİYON YOLDA

Yeni Fiesta, her biri ayrı karakterde tüketicileri hedefleyen farklı versiyonlarla yollara çıkıyor. Trend ve Titanium versiyonların daha ağır başlı bir görünüme sahipken Ford Performance araçlarından ilham alan Fiesta ST-Line ve ileride ürün gamına eklenecek ST, agresif bir ifadeye sahip. Modern lüks detaylarıyla öne çıkacak olan Fiesta Vignale’nin dışında aracın bir de crossover versiyonu (Fiesta Active) olacak. İlk aşamada Trend, Titanium ve ST Line versiyonlarıyla pazara sunulan aracın başlangıç fiyatı 64 bin 500 lira olarak belirlenmiş.

15 SÜRÜŞ TEKNOLOJİSİ

Dışarıda yeni sportif detaylarla, beğenilen sade ve zarif tasarım felsefesini sürdüren araç, içeride ise bambaşka bir deneyim sunuyor. Açılabilir panoramik cam tavan kesintisiz bir ferahlık sunarken, sadeleştirilen butonları ve ergonomisi artırılmış ön konsol ile yüksek kalite hissini birleştiriyor. Araç, 8 inçlik yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekran aracılığıyla SYNC3 araç içi multimedya sistemi ile sesle komut sistemi sunarak dünyaya bağlanıyor. 10 hoparlör 675 wattlık B&O PLAY (Bang & Olufsen) ses sistemi etkileyici bir müzik deneyimi vadediyor. Fiesta’nın segmentine öncü olacak sürüş destek sistemleri arasında gece görüşü de sağlayan ve Ford’da ilk defa sunulacak olan Yaya Algılama Özellikli Çarpışma Önleme Yardımcısı gibi özellikler bulunuyor. Araçta ayrıca Dikey Park Özellikli Otomatik Park Sistemi, Trafik Levhası Tanıma Sistemi, Otomatik Uzun Far, Adaptif Hız Sabitleyici, Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı, Kör Nokta Uyarı Sistemi, Çapraz Trafik Uyarı Sistemi, Sürücü Dikkat Takip Sistemi, Şerit Takip Sistemi, ve Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemleri dahil olmak üzere 15 sürüş destek teknolojisi sunuluyor.

3 FARKLI MOTOR SEÇENEĞİ

Araçta kullanılan benzinli ünitelerden ilki 1.1 litrelik yeni motor. 3 silindirli ünite 85 beygir güç üretiyor ve ortalama tüketimi de sadece 4.4 litre. 1.0 litrelik EcoBoost ise, 100 beygir gücü ve otomatik şanzımanıyla listede yer alıyor. Tek dizel seçenek olan 1.5 litrelik TDCi ünite, 85 beygir gücünde ve ortalama tüketimi 3.5 litre olarak belirlenmiş. Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Genel Müdür Yardımcısı Özgür Yücetürk, “Yeni Fiesta’’da, müşterilerimizin Fiesta tutkularını paylaşarak bunu daha fazla seçenek ve kişiselleştirme imkanıyla ileriye taşıdık. Şimdi, her beğeniye uygun, B segmenti müşterilerinin birkaç yıl önce ancak hayal edebilecekleri ileri teknolojiler ve özelliklerle donatılmış bir Fiesta seçeneğimiz var. Fiesta’nın iç mekanındaki değişim, tasarım ve uygulama açısından devrim niteliğinde. Keyifli sürüş deneyimi, Fiesta’nın cazibesinin merkezinde yer alıyor ve tüm yeni Fiesta’larımız nesiller boyu sürücüleri memnun eden karakterine sadık kalırken bugüne dek en keskin, sportif ve en dengeli performansı sergiliyor. 2018 ortası itibariyle sunacağımız tüm versiyonlar ile Fiesta ‘segmentinin en çok seçenek sunan ve en teknolojik aracı’ olacak. Daha fazla stil, daha fazla teknoloji ve daha çok eğlence sunan Ford Fiesta, koruyarak geliştirdiği özellikleri ve tasarımı ile segmentinin favori otomobillerden biri olmaya devam edecek” dedi.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org