AUDİ R8’İN ÜSTSÜZ YORUMU

AUDİ R8’İN ÜSTSÜZ YORUMU

Audi Sport GmbH’nın atölyesindeki Audi R8 Spyder V10 plus markanın en hızlı seri üretim modeli olarak karşımıza çıkıyor. 610 beygirlik V10 motor quattro özelliğiyle 4 tekerden çekiş sistemine de sahip


Audi R8 Spyder V10 Plus güçlü motoru ve tasarımıyla dikkat çekiyor. 8.700 rpm’e kadar inanılmaz derecede yüksek devir, yıldırım hızlı yanıtı ve huşu uyandıran, hacimli bir ses ve ortada yer alan V10 motor, aracı tam bir cazibe merkezi haline getiriyor. 6.500 devirde 610 beygir güç ve 560 NM tork üreten araç, markanın en güçlü motoru olarak karşımıza çıkıyor. Sonuç olarak, üst model 3.3 saniyede 100 km hızla çıkıyor. Aracın maksimum hızı ise 328 kilometre. NEDC’de Audi R8 Spyder V10 plus, km başına 292 gram CO2 emisyonuna (469,9 g / mi) karşılık gelen 100 kilometrede 12,8 litreye (18,8 US mpg) sahiptir. Verimlilik teknolojileri arasında, bir silindirin düşük ila orta yüklerde yanı sıra emme manifoldu ve yanma odalarında ikili enjeksiyonu devre dışı bırakan isteğe bağlı silindir (COD) sistemi bulunur. Sürücü, hızlandırıcıyı 55 km üzerinde bir hızda çalıştırırsa, motor sürücüden çıkar ve yeni R8 Spyder minimum yakıt tüketimi ile rölantide durur. Araba durduğunda, bir start-stop sistemi V10 motorunu devre dışı bırakır.

Çift kavrama şanzıman

V10’un arkasında yedi hızlı S tronic, yıldırım hızlı hareket ediyor. Kısa iletim oranına sahip sportif çift kavramalı şanzıman, bir kardan mili vasıtasıyla ön dingildeki quattro tahrik sistemine güç gönderir. Ana bileşeni, elektro-hidrolik olarak aktive edilen çok plakalı bir kavramadır. Maksimum performans için su soğutmalı. Sürüş durumuna bağlı olarak, tahrik torkunun debriyajla dağılımı tamamen değişkendir ve aşırı durumlarda bir aks için yüzde 100’e kadar gönderir. Mekanik arka diferansiyel kilidi kendinden emin çekiş ve maksimum dinamizm sağlar. Audi R8 Spyder V10 plus’un dört tekerleğinin tamamı alüminyum çift salınımlı süspansiyonlarla yönlendiriliyor – bu çözüm de model hattının motor sporlarına yakınlığını gösteriyor. Kurulum sağlamdır ve elektromekanik hidrolik direksiyon, bir spor otomobilinde hassas, elle tutulur ve kendine özgü yüksek hız davranışının ideal kombinasyonunu sunar. İsteğe bağlı olarak değişken direksiyon oranlı dinamik direksiyon mevcuttur. Bu, otomobilin tüm hızlarda tepki verme gücünü artırarak yüksek performanslı viraj alma özellikleri ve hızlı direksiyon davranışı sağlar. Kararlılığı daha da artırmak için viraj alma sınırında kük darbelerle karşı duruyor.

Üstün 20 saniyede açıyor

Açılabilir kumaş tavan alt yapı öncelikle magnezyum ve alüminyum gibi hafif malzemelerden yapılmıştır. Sonuç olarak, kumaşın üstü sadece 44 kilo (97.0 lb) ağırlığa sahip ve R8 Spyder V10 plus’un düşük ağırlık ve alçak ağırlık merkezine önemli katkıda bulunuyor. Arka koşan iki kanatçık sıkın. Bir elektrohidrolik tahrik, 50 km / saat hıza (31.1 mph) kadar sürüş yaparken bile tepeyi açıp kapamak için 20 saniye sürer. Z şeklinde kıvrılan motor, motorun üzerinde düz bir eşya gözüne yerleştirilmiştir. Arka cam perdeye batırılır ve elektrikle çekilebilir ve uzatılabilir. Tüm camlar kapalı ve opsiyonel rüzgar saptırıcı takılı olduğunda, rüzgar sürücü ve yolcunun üzerine yavaşça geçer. Cabrio üst modülde yaylar tarafından önceden gerilmiş iki çelik kısım, devrilme koruması görevi görür.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org